Retouren
Jammer om te horen dat het product niet helemaal bevalt. Je mag tot 30 dagen na ontvangst van je producten, deze retour sturen. Graag willen we je vragen om een retour formulier in te vullen en de producten goed verpakt met het ingevulde retour formulier op te sturen.
RetourformulierNadat je een product als retour hebt aangemeld, heb je nog 30 dagen de tijd om het product naar ons toe te sturen.
Onze producten moeten in de originele verpakking en onbeschadigd retour gestuurd worden. Voor vragen hierover kunt u even contact met ons opnemen.
Als je de originele verpakking van het product niet meer hebt willen we je vragen om het product in een geschikte verpakking naar ons retour te sturen. Zodra we het product in goede orde hebben ontvangen kan het zijn dat we een deel van de retour vergoeding moeten inhouden voor het herstellen van de originele verpakking. Anders kunnen we het product niet meer verkopen en iemand anders er blij mee maken.
Je betaald alleen de verzendkosten van het retour sturen voor je product. Je product kun je in de originele verpakking plaatsen en verzenden in de originele verzenddoos of andere stevige doos die je goed afsluit. Vergeet niet het ingevulde retourformulier in de doos te doen.
Gebruik het verzendlabel dat onderaan het retourformulier staat, print die uit en plak die op de doos.
Geen printer?
Schrijf dan ons adres op de doos en doe een papiertje in de doos, waarop je gegevens staan, zoals vermeld op het retourformulier.
Zorg ervoor dat de doos voldoende gefrankeerd is om deze retour te sturen.
Adres:
SRSLY Commerce
Afdeling retouren
Prinses Irenestraat 7
6107 BA Stevensweert
Betaling
Je kunt bij ons veilig en vertrouwd betalen. Onze website is volledig versleuteld met behulp van SSL. Onze betalingen verlopen veilig via mollie.
Je kunt bij ons makkelijk en direct met iDeal en PayPal betalen. Achteraf betalen is ook mogelijk met Klarna Achteraf Betalen.
Achteraf betalen is mogelijk met Klarna Achteraf Betalen. Betaal je liever direct, dan kun je gebruik maken van iDeal of Paypal.
Bestelling
Je hebt al een bestelling bij ons gedaan, maar je wilt die aanpassen. Zolang wij de bestelling nog niet hebben overgedragen aan een pakketdienst, kunnen we deze nog aanpassen. Dit moet wel voor 15u, anders kunnen we een aanpassing van de bestelling niet meer garanderen. Voor een wijziging in je bestelling kun je het beste even contact met ons opnemen.
Je hebt een bestelling bij ons gedaan en wilt graag het adres veranderen.
Je kunt dan het beste even contact met ons opnemen (voor 15u). Dan veranderen wij het verzendadres van je bestelling.
Voor 15u besteld, wordt dezelfde dag nog verzonden.
Normaliter ontvang je de bestelling dan de volgende (werk)dag.
Je hebt de bestelling ontvangen, maar niet alle producten die je besteld hebt zijn aangekomen. Mogelijk heeft de verzenddienst de zending gescheiden, door je track & trace code te bekijken kun je mogelijk zien wanneer de overige producten worden geleverd.
Heb je een bestelling ontvangen, maar is een product zelf niet compleet?
Neem dan even contact op voor de verdere service afhandeling.
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact met ons opnemen. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Service en Garantie
Je hebt je bestelling goed ontvangen, maar je hebt nog vragen.
Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder.
Soms kan iets niet meteen helemaal duidelijk zijn, graag horen we van je. Misschien weten wij net de oplossing, waardoor je snel verder kunt.
Je hebt op al onze producten de wettelijke garantie van twee jaar na aankoop.
Heb je problemen met het product of functioneert het niet naar behoren, neem dan even contact met ons op. We helpen je graag verder.
Op al onze producten zit carry-in garantie. Dit betekend dat de producten bij een defect of beschadiging terug gestuurd moeten worden.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
In veel gevallen kan je product gerepareerd worden of vervangen worden. Mocht er een probleem zijn met het bestelde product, neem dan even contact op. We helpen je graag verder.
Als je bestelde product defect, beschadigd of niet compleet is, dan kun je het beste even contact met ons opnemen. Wij mailen je dan een verzendlabel, waarmee je het product gratis kunt terugsturen. We gaan dan kijken of we het product kunnen repareren, compleet maken of vervangen. Je krijgt dan een goed werkend en compleet product gratis opgestuurd.